Wednesday, 18 May 2011

bantalBUCUKsaya :)


                                 * MOHAMMAD HAFIZULFAQQAR BIN HAMDAN

 saya RINDU awak tibaTIBA . RINDU sgtsgt tao :) sayaSAYANGawak sgtsgt . awak , saya berSYUKUR  mak restui HUBUNGAN kita . dan saya betolBETOL hormat awak sebab BERANI cakap dengan mak pasal hubungan awak dengan saya . selame nie TAKada sapeSAPE yang berani dan KENAL dengan perangai mak tapi awak berJAYA melembutkan HATI mak saya FIZUL :)) * terima kasih SAYANG kerana awak hadir dalam diri saya dan family saya * FIZUL , saya nak ucap TERIMA KASIH sebab ayah restu HUBUNGAN nie tapi saya takot FAMILY awak TAKdapat TERIMA saya :( bende itu la saya takot . saya bukan sapeSAPE bagi family awak :) sekiranya da terCIPTA awak jodoh saya , saya berSYUKUR tapi sekiranya TERbalik saya hanya mampu TERsenyum dengan semua ini dan BERdoa atas kebahagian awak nanti FIZUL . 

No comments: