Sunday, 31 July 2011

hangoutDENGANkekawanSAYA :)


ASSALAMMUALAIKOM . akhirannya tercapai gak niat aku untuk keluar bersamasama dengan mereka , walaupon berapa saat atau pape jela . nie la yang aku sangat happy kerana dapat lepaskan tension dan perasaan sedih . SEDIH ? kenapa pulak ? da kali kedua aku takdapat nak menyambut puasa dengan family aku . SUMPAH ! aku rindu dieorang tapi aku tahu , pape pon aku kne tahu . aku dekat cini kena rajin belajar ! perubahan yang perTAMA aku nak tunjukan dekat kau orang . ALHAMDULILAH ! aku sudah pakai tudung . insyaALLAH , lepas nie aku takkan bukan tudung lagi . yang keDUA aku kena rajinkan sifat MALAS aku nak SEMBAHYANG ! yang ketiga cara aku bergaul dengan FIZUL dan orang sekeliling aku . i'll try the best ALLAH .




CANTIK tak pic nie ? tengok la orang dalam gambar 2 . HAHA . PIC nie di snap pada 30ogos2011 , waktu : petang . dan menjadik tukang amek gambar kita orang adalah MUHAMMAD HAFIZULFAQQAR BIN HAMDAN . thanks abang sebab sanggup layan kami yang tak tentu arah nie . btw , thanxs sebab jadik teman hidup saya yang sangat penyabar dan sanggup layan saya yang tak tentu arah .

No comments: