Sunday, 31 July 2011

RAMADHANmenjelmaKEMBALI :)


ALHAMDULILAH . kali ini aku di panjangkan umur untuk merasakan bulan ramadhan kali ke19 tahun walaupun kehilangan seorang ayah tapi tak bermakna untuk aku mengabaikan tanggungjawab seorang islam . ALHAMDULILAH , sepanjang tahun nie pelbagai dugaan yang engkau berikan kepada hambamu nie yang sangat keldil untuk mengenal islam . tapi pada hujung bulan untuk kemenagan islam kau memberikan kekuatan untuk mengenal islam secara slow . aku bersyukur kerana dapat bernafas dan menghidu udara yang segar . dan melihat anugerah engakau berikan kepada kami . aku rasa menyesal dan terasa kecilnya tubuh ku nie ya ALLAH . berikan lah aku HIDAYAH mu terhadap hambamu nie untuk mengenal islam dan menjadi islam yang tahu APA ITU ISLAM ? semoga sepanjang ramadhan tahun nie , dapat aku merasakan nikmat dan rasa kebesaraan mu . AMIN .

No comments: