Thursday, 10 November 2011

bloggerNIEsegarKEMBALI .

ASSALAMMUALAIKOM semua :)
dah lama mas mendiamkan diri atas kesebukkan yang melanda diri nie dan kemalasan untuk blogger.macammacam terjadik dalam diri nie sepanjang 3bulan nie . nak cerita pon xelok sangat so,mas terpakse mendiamkan diri untuk tenang kan diri nie .semua orang pun akan paham ape yang terjadi dekat mas kalau mas ceritakan 1per1 tapi baik mas TUTUP cerita nie ,mulakan yang baru :) betol kan u all .
SOAL berCINTA ?
yes , kiteorang still ag macam dulu but bulan lepas kiteorang gaduh besar sangatsangat .
okey aku cakap jujur aku terasa pe yang IBU die cakap . engkau orang nak thu gak ke apa IBU die cakap ? xpayah la . biar aku dengan die sahaja thu apa yang berlaku terhadap atas kami :)
engkau orang doakan ye semoga hubungan aku dengan die sampai bilebile dan semoga hubungan aku dengan family die baik macam dulu :)

sampai cnie dulu la cerita mas dekat engkau orang eak :)

No comments: