Wednesday, 23 November 2011

salamPAGIsemua :)

hari nie macam RAJIN jek nak pergi kelas . hahaha . okey aku nak mulakan ceritanie . korang dengar okey . xnak dengar jangan baca :D perTAMA sekali assgnmnt aku xsiap lagi ! cedihgiletahuTAK* so,aku tengah tryTESTcuba nak siapkan assgnmnt yang tengah tertangguh macam SAMPAH 2 tapi . . . . hurm . xthu la miss/sir terima assgnmnt atau die buang dalam tongSAMPAH .

( 22/11/2011 )
kenape dengan tarikh dekat atas 2 ? nak tahu x kenape ? ckp la naknak tahu ! haha . my mom datang KL sumpah weii , aku rindu gile dekat mak . macam nie cerita die , aku da 3bulan xbalik jb , bz la katakan kan . dengan assgnmnt dan aku keje mmg bz la katakan . so, mak aku dgn murah hati nak datang KL jumpa anak sorang yang sangat rindui die :( then , mak aku ckp nk jumpe 22/11 .aku cakap lahh betol ke mak ? yess ! tapi mak aku xthu masok jalan KL .hihi . so , aku pon cakap la 'xpexpe orang dengan FIZUL amek mak dekat melaka centre . tapi xsmpai sne ponn ! aku amek mak dekat tol airkerohh ! aku nak jek muka mak , pe ag aku jerit la . MAKKKKK !! Masok dalam kereta aku peluk mak cukup2 tertiba airmata jatuh dengan laju . aku rindu sangatsangat weiii .

No comments: