Monday, 19 December 2011

peningDENGANperubahan :D

ASSALAMMUALAIKOM ? 

hurm . mesti korang tertanyatanya kan ? dengan tajuk aku hari nie . yes ! perubahan ? hurm . perubahan yang ketara dalam hidup aku . 
antara perubahan dalam hidup aku dan DIA .
  1. AKU xseceria macam dulu . 
  2. kehidupan AKU xsemewah macam dulu .
  3. terlalu pikirkan masalah DAN .
  4. AKU xsekuat macam dulu . 
  5. AKU xberani macam dulu dan AKU terlalu lemahhh :(
  6. DIA xmudah senyum .
  7. DIA terlalu panas baran .
  8. DIA selalu tinggalkan aku .
  9. DIA selalu tinggikan suara .
  10. DIA selalu tarik muka :(
      *aku harap apa yang berlaku atas perubahan antara AKU dengan DIA adalah cabaran untuk kami kekal * 

*AWAK , nak tahu smthing x ? saya xsuka awak sekarang :( but i still luv u more and more *

k taTA :D

No comments: