Monday, 6 February 2012

Phat Hijabs 2nd Giveaway


ASSALAMMUALAIKUM SEMUA .

korang mesti bosan kankan tengok aku nie join contestconstest setiap hati kankan ?
aku xkisa langsung pun , y join aku nty klow aku menang jangan jeles taotao sayang2 aku semua . HAHA .
okey , tadi aku tergodeh kawan blog INI aku nie pantang nampak contest mcm nie sebab aku bosan la jadi macam nie . APPAAA ? korang pun nak join gak ke ? okeyokeyokey , aku bagi LINK so, korang boleh tekan then join jek . jangan terlebih malu tao sayangsayang ku semua .


by : Phat Hijabs

hadiah die memang sesuai untuk wanita taoo . korang nak tahu hadiah dan syaratsyarat masuk contest nie ? Korang xnak tekan link tadi ke ? memang korang ada masalah 'P' . HAHA .
Kalau hadiah aku xnak bagi tahu tapi syaratsyarat die aku boleh bagitahu ,
korang nampak gambar kat bawah nie x ? so , apa ag KLIK besar2 then jgn lupa join tao ;D

So , korang pun da tahu kan syarat2 die nie . bah kata penyanyai jangan tunggu lamalama nanti die dikebas orang :)

tadi aku g la page Phat Hijab nie , aku godeh die punya album . Wahh ! memang santeksantek bak kata orang puteh . HAHA . banyakbanyak selendeng die y aku terpikat . Banyakbanyak selendang aku TERpikat selendang bunga tu agpun kain selendang lembut sebab aku penah beli jenis selendang macam tu . Ingat kan nak beli online kat Phat Hijab nie tapi , insyaALLAH ada rezeki aku beli . korang yang chumill2 tu yang kaki pakai selendang macam aku nie baik korang g page fb beliau . Hari nie aku baik hati nak bagi korang link page fb die so, tanpa tunggu lamalama
dengan ini aku istiah kan ? HAHA
okeyokey , aku xmainmain lgi korang tekan Page FB Phat Hijab .

* sampai sini sahaja aku celoteh yang bukanbukan kalau ada rezeki aku insyaALLAH aku menang kalau tak xpe lahh , dah bukan rezeki aku pada bulan nie mana tahun pada bulan depan pulak *


No comments: